کد خبر: 18 | | تاریخ انتشار خبر: 01/02/1397 - 11:35 | | تعداد بازدید: 3702 |
فرآیند تحویل موتور سیکلت به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی نیرو موتور
فرآیند اخذ کاردکس پذیرش موتور سیکلت در نمایندگی های مرکزی خدمات گروه صنعتی نیرو موتور
فرآیند
درخواست قطعات موتور سیکلت
هموطنان
عزیزی که عضو خانواده بزرگ نیرو موتور می باشند، جهت دریافت خدمات مقتضی در خصوص
تامین قطعات، بایستی فرآیند ذیل را طی نموده تا موارد مورد نیاز ایشان تامین شده و
موتور سیکلت آن ها تعمیر گردد:
1- مراجعه
به نمایندگی های مجاز نیروموتور در سراسر کشور
a.
در شهر تهران، تعمیرگاه مرکزی TVS واقع در
خیابان شاپور، جنب بیمارستان پوست رازی و
تعمیرگاه 17 شهریور ، واقع در خیابان 17 شهریور روبروی نمایندگی فروش برادران کاشی
مراجعه و کاردکس تحویل موتور سیکلت دریافت نمائید.
b.
در شهرستان ها با توجه به دفترچه های
راهنمای موتور سیکلت خود به نمایندگی های مجاز نیروموتور مراجعه فرمائید.(لیست
نمایندگان خدمات پس از فروش در وب سایت گروه صنعتی نیرو موتور قابل دسترسی می
باشد)
2- تحویل
موتور سیکلت و اخذ کاردکس پذیرش در سامانه سروشان
a.
تعمیرگاه های گرید A گروه
صنعتی نیرو موتور همگی مجهز به سامانه پذیرش سروشان بوده و مشتریان با مراجعه به
این نمایندگی ها، قابلیت پیگیری و ردگیری تعمیرات و تعویض قطعات صورت گرفته بر روی
موتور سیکلت خود را خواهند داشت.
3- مراجعه به
وب سایت SERVICES.NIROOMOTOR.COM و پیگیری وضعیت موتور سیکلت با استفاده از شماره کاردکس، شماره
شاسی و یا کد پیگیری قبض پذیرش.
4- دریافت
موتور سیکلت از نمایندگی خدمات پس از فروش، بررسی رفع ایرادات و پر نمودن فرم های
نظرسنجی در خصوص میزان رضایت از خدمات ارائه شده.
مواردی که در هنگام پذیرش موتور
سیکلت و تحویل آن بایستی مد نظر قرار گیرند:
1- لیست
اقلامی که به همراه موتور سیکلت به نمایندگی تحویل خواهید داد را به صورت کامل ذکر
نمائید و در قبض پذیرش کنترل کنید.
2- لیست
ایرادات به صورت واضح با توجیه تعمیرکار در صورت نیاز در قبض پذیرش قید شده باشد.
3- لیست اجرت
خدمات با توجه به گارانتی و یا غیر گارانتی بودن خدمات و قطعات ذکر شده باشد.(
شرایط گارانتی و نحوه ارائه خدمات به تفصیل در دفترچه های راهنما قابل مطالعه می
باشد)
4- موتور
سیکلت خود را به صورت شستشو شده و عاری از هرگونه روغن ریزی و آلودگی تحویل
نمائید.
5- هرگونه
خدمات اضافی و یا قطعات مورد نیاز ثانویه که در حین تعمیرات برای نصب مورد نیاز
باشد، بایستی با هماهنگی مشتری خریداری و تعویض گردد. مکانیزم اطلاع رسانی به شرح
ذیل می باشد:
i.
تماس با مالک موتور سیکلت با توجه به
شماره تماس های ثابت و همراه قید شده در قبض پذیرش
ii.
پس از 5 تماس ناموفق در بازه زمانی 8
ساعت از بروز مشکل، نسبت به ارسال پیامک به مالک اقدام میگردد.
iii.
در صورت عدم پاسخگویی در موارد مذکور،
در صورتیکه ارزش قطعات و یا خدمات مورد نیاز کمتر از 2% ارزش کل موتور سیکلت صفر روز باشد، خریداری شده
و نصب گشته و در هنگام تحویل موتور سیکلت به مالک، هزینه های اضافی اخذ خواهد
گردید.
iv.
درصورتیکه هزینه های خدمات و قطعات
ثانویه بیش از 2% ارزش موتور سیکلت صفرکیلومتر باشد، تعمیرات تا زمان پاسخگویی و
تائیدیه مالک موتور سیکلت به صورت راکد باقی خواهد ماند.
v.
در صورت نیاز به تعویض قطعات و یا خدمات
ثانویه ، بایستی کلیه سیاهه ها ( فاکتور) به مالک موتور سیکلت تحویل شده و کپی
اسناد در پرونده بایگانی گردد.
vi.
تائیدیه انجام تعمیرات و یا قطعات
ثانویه مورد نیاز به صورت پیامکی بوده و مالک موتور سیکلت موظف می باشد، پیامکی
مبنی بر تائید خدمات ثانویه به شماره های ابلاغی از جانب مسئول پذیرش ارسال نماید.
دوستان
و همراهان عزیز خانواده نیرو موتور،
اطلاع
رسانی شما در خصوص کیفیت ارائه خدمات و
میزان رضایت از خدمات پس از فروش، ما را در بهبود این عملیات یاری خواهد داد و
امید آن می رود که با صرف زمانی اندک در این خصوص، ما را از انتقادات و پیشنهادات
سازنده خود بهره مند سازید.
با
توجه به سیاست های شرکت در راستای بهبود خدمات پس از فروش، از میان برگه های
نظرسنجی و بازخوردی رضایت از خدمات، به قید قرعه جوایزی نفیس اعم از تجهیزات حرفه
ای موتور سیکلت و ایمنی تقدیم خواهد گردید. لذا همکاری شما در این خصوص، مراتب
امتنان این مجموعه را به دنبال خواهد داشت.
گروه
صنعتی نیرو موتور، پیشرو در ارائه خدمات روز و جلب رضایت مشتریان