کد خبر: 6 | | تاریخ انتشار خبر: 22/01/1397 - 17:40 | | تعداد بازدید: 2839 |
9 راهکار رهبران موفق در حفظ مشتریان
نظر مدیران موفق جهت رضایت مشتری
نوابغ پشت کامپیوترها همانطور که
امروز آن ها را می شناسیم، همواره در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار داشتند.
همه تأیید می کنند که وی پس از مایکروسافت ، زندگی بشر دوستانه و فعالیت در خیریه
را آغاز نمود.
بنیاد بیل و ملیندا گیتس علاوه بر
نوشتن چندین کتاب پر فروش از جمله کتاب “The Road Ahead”،
میلیاردها دلار برای مبارزه با بیماری های عفونی هزینه کرده و موجب بالا رفتن
کیفیت زندگی ملل فقیر در سراسر جهان شدند.
بیل گیتس طی یک توافق که با همسر خود
و وارن بافن نموده بود؛ نیمی از ثروت خود را به مؤسسات خیریه اهدا نمود.
در ادامه 9 جمله تأثیرگذار از
بیل گیتس نقل قول می شود.
1- موفقیت یک معلم پست و بدجنس است که افراد باهوش را به این ذهنیت می
اندازد که آن ها هیچ گاه شکست نخواهند خورد.
2- بزرگترین پیشرفت بشریت در اکتشافات آن نیست؛ بلکه این است که چگونه
این اکتشافات در جهت کاهش نابرابری مورد استفاده قرار می گیرند.
3- تغییر خیلی نیاز به مراقبت ندارد بلکه تغییر فقط دارای پیچیدگی است.
4- مشتریان ناراضی شما؛ بزرگترین منبع یادگیری شما هستند.
5- تصمیم گیری را دو بار انجام ندهید.
6- من ترکیبی از پرسنل تشویق پذیر دارم، به آن ها بگویید چه چیزی درست
است و چه چیزی درست نیست. بدیهی است؛ چگونه شرکتی مثل این(مایکروسافت) اداره می شود؟
به کارگیری بهترین افراد برای ادامه روند فعالیت ها
7- پیداکردن افراد با منفع مشترک؛ موانع را ببینید و راهی برای از بین
بردن آن ها بیابید.
8- در علم ، معجزات همیشه در حال وقوع است.
9- نوآوری؛ پیشرو و راهبر واقعی پیشرفت است.