کد خبر: 6 | | تاریخ انتشار خبر: 22/01/1397 - 17:40 | | تعداد بازدید: 2915 |
9 راهکار رهبران موفق در حفظ مشتریان
نظر مدیران موفق جهت رضایت مشتری
}bigstock-165991205-300x200.jpg)
نوابغ پشت کامپیوترها همانطور که
امروز آن ها را می شناسیم، همواره در میان ثروتمندترین افراد جهان قرار داشتند.
همه تأیید می کنند که وی پس از مایکروسافت ، زندگی بشر دوستانه و فعالیت در خیریه
را آغاز نمود.
بنیاد بیل و ملیندا گیتس علاوه بر
نوشتن چندین کتاب پر فروش از جمله کتاب “The Road Ahead”،
میلیاردها دلار برای مبارزه با بیماری های عفونی هزینه کرده و موجب بالا رفتن
کیفیت زندگی ملل فقیر در سراسر جهان شدند.
بیل گیتس طی یک توافق که با همسر خود
و وارن بافن نموده بود؛ نیمی از ثروت خود را به مؤسسات خیریه اهدا نمود.
در ادامه 9 جمله تأثیرگذار از
بیل گیتس نقل قول می شود.
1- موفقیت یک معلم پست و بدجنس است که افراد باهوش را به این ذهنیت می
اندازد که آن ها هیچ گاه شکست نخواهند خورد.

2- بزرگترین پیشرفت بشریت در اکتشافات آن نیست؛ بلکه این است که چگونه
این اکتشافات در جهت کاهش نابرابری مورد استفاده قرار می گیرند.

3- تغییر خیلی نیاز به مراقبت ندارد بلکه تغییر فقط دارای پیچیدگی است.

4- مشتریان ناراضی شما؛ بزرگترین منبع یادگیری شما هستند.

5- تصمیم گیری را دو بار انجام ندهید.

6- من ترکیبی از پرسنل تشویق پذیر دارم، به آن ها بگویید چه چیزی درست
است و چه چیزی درست نیست. بدیهی است؛ چگونه شرکتی مثل این(مایکروسافت) اداره می شود؟
به کارگیری بهترین افراد برای ادامه روند فعالیت ها

7- پیداکردن افراد با منفع مشترک؛ موانع را ببینید و راهی برای از بین
بردن آن ها بیابید.

8- در علم ، معجزات همیشه در حال وقوع است.

9- نوآوری؛ پیشرو و راهبر واقعی پیشرفت است.
